Bestellen en verzenden

Bestellen bij ons gaat via een paar eenvoudige stappen.

Vul je winkelwagen

Zodra je klaar bent met winkelen en jouw winkelwagen gevuld is met de wijnen die je wenst; kunt je op ‘winkelwagen’ bovenin de pagina drukken. Hier kun je nog even controleren of je tevreden bent met je inkopen, of dat je nog iets wilt wijzigen?

Afrekenen

Klik door naar AFREKENEN, waar je kunt inloggen met een eerder aangemaakt account, of je gegevens kunt invullen. Wij vragen je hiervoor een aantal gegevens op te geven. Wij verzekeren je dat wij zorgvuldig met jouw gegevens omgaan. Nadat je jezelf hebt geregistreerd, krijgt je hiervan een bevestiging via email, waarna je jouw aanmelding kunt bevestigen. Dan krijgt je ook een wachtwoord, waarmee je snel in kunt loggen. Kies dan uit de aangeboden betaalmethoden waarmee je jouw bestelling wil betalen.

Bestelling plaatsen

Je krijgt nogmaals een overzicht van je bestelling voor controle, waarna je d.m.v. de knop PLAATS BESTELLING nu toch echt heel dicht bij je favoriete wijnen bent gekomen.

Veilig betalen

Veilig betalen kan via iDEAL.

Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

The Wine Spot hanteert heldere bezorgkosten

Bestel je voor minder dan 75,- euro? Dan betaal je 7,50 euro bezorgkosten.

Bestel je voor meer dan 75,- euro? Dan betaal je geen bezorgkosten.

Let op! voor de Waddeneilanden geldt er een tarief van € 8,50 extra verzendkosten.

We proberen de prijzen van onze wijnen zo laag mogelijk te houden, vandaar dat we deze verzendkosten echt moeten rekenen.

Wil je de wijn zelf ophalen? Dat kan bij onze winkel in Amsterdam.

Kies in het verzendproces voor afhalen en mail of bel ons daarna even voor een afspraak (zie op de website de openingstijden van de winkel).

Levering

Na het plaatsen van je bestelling wordt deze door ons zo snel mogelijk verzonden via DPD. Je ontvangt van ons een mailtje waarin de bestelling en verzending wordt bevestigd. Tevens zit er een link in naar de Track and Trace omgeving van DPD, zodat je de gang van je bestelling kunt nagaan. Indien je niet op het door jou opgegeven afleveradres aanwezig bent wanneer de bestelling wordt aangeboden, zal DPD het de volgende dag nogmaals proberen. DPD zal ook een briefje in je brievenbus doen, zodat je zelf online een beter bezorgmoment kunt inplannen.

Verzendingen binnen Amsterdam, worden middels een fietskoerier bezorgd (Peddler). Ook zij doen drie bezorgpogingen en nemen eventueel telefonisch contact op voor een afspraak.

Zendingen naar het buitenland?

Indien gewenst leveren wij ook in het buitenland. Hier gelden wel andere voorwaarden dan voor levering binnen Nederland. Stuur ons even een mail met je verzoek, dan laten we je weten wat de mogelijkheden en kosten zijn. (Ter info: Belgie, Luxemburg, Duitsland ongeveer € 5,00 à € 6,00 extra, landen daarbuiten al gauw rond € 15,00 of meer extra. (onder voorbehoud van de meest recente DPD tarieven).

Personen onder de 18 jaar

Aan personen onder de 18 jaar verkopen wij geen alcohol houdende dranken. We gaan er vanuit dat je dit begrijpt en dat je als je de bestelling plaatst ouder bent dan 18 jaar.

Retour

Wijn is natuurlijk wat anders dan schoenen of kleding. Maar het kan gebeuren dat je echt de verkeerde keus hebt gemaakt en je zit met een stuk of wat flessen wijn die je toch echt niet lekker vindt. Stuur ons dan even een berichtje, dan zoeken we naar een oplossing. Vaak ruilen we de wijn om voor iets wat beter bij jou in de smaak valt. Tenslotte willen we graag dat je van een -voor jou- lekkere wijn geniet en smaken verschillen nu eenmaal! Verder heb je officieel recht op een bedenktermijn van 14 dagen. Hierover vind je meer in onze algemene voorwaarden